Scenarii

1. CAPTURAREA STEAGULUI

– 2 baze cu steag;
– 2 echipe egale numeric;
– 2 steaguri care sa fie arborate in bazele respective;

Reguli:

  • Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
  • Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
  • Daca un jucator este eliminat in timp ce poarta steagul, el trebuie sa lase steagul acolo unde a fost lovit sau sa il agate de cel mai apropiat obiect (nu de alt jucator);
  • Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul:

  • Capturati steagul echipei adverse si aduceti-l la baza proprie.

2. IMPUSCATI-L PE CAPITAN

– 2 baze cu steag;
– 2 echipe egale numeric;
– un membru al fiecarei echipe e ales Capitan;
– echipele sunt duse la bazele proprii;

Reguli:

  • Capitanul nu-si poate parasi baza;
  • Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu si nu pot parasi baza decat atunci cand jocul a inceput;
  • Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
  • Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul:

  • Eliminati Capitanul echipei adverse.

3. APARA OBECTIVUL

– O echipa este numita „Atacatori” si cealalta „Aparatori”;
– Alegeti o zona unde va puteti apara pentru a numi baza, amplasandu-va steagul;
– „Aparatorii” trebuie sa aiba restrictie la limitele bazei cu steag;

Reguli:

  • „Aparatorii” nu pot parasi baza cu steag sau ariile unde au fost limitati;
  • „Atacatorii” pot ataca din orice loc al terenului;
  • Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
  • Va fi fixata o limita de timp de 30 de minute
  • Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
  • Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul:

  • Echipa care ataca va fi desemnata castigatoare daca elimina toti jucatorii adversi( captureaza baza – obiectivul)
  • Echipa care se apara va fi desemnata castigatoare daca nu pierde obiectivul in 30 minute sau elimina toti jucatorii adversi

4. SWAT vs. TERO

– 2 baze;
– 2 echipe egale numeric;

Reguli:

  • Toti jucatorii trebuie sa inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire) si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;
  • Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
  • Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse;

Pentru a castiga jocul:

  • Echipa care va reusi sa elimine toti jucatorii din echipa adversa avand cel putin un jucator neeliminat va fi desemnata castigatoare.

by Octav